niedziela, 23 listopada 2014

stroiki

Witajcie kochane !!!

   Jest mi niezmiernie miło, że grono osób które dołączają do obserwatorów mojego bloga wciąż się powiększa. Witam wszystkich i mam nadzieję że zostaniecie na dłużej.

     Dziękuję również wszystkim, którzy pozostawili kilka miłych słów pod poprzednimi postami.    Te słowa pozostają w moim sercu na długo i pozwalają cieszyć się tym co robię :)
A dzisiaj kurując palce po gorącym kleju, którym w dalszym ciągu nie potrafię dobrze się posługiwać, chciałam Wam pokazać pierwsze stroiki świąteczne.

















Kwiaty wykonane z krepiny,  owoce suszone osobiście, szyszki z lasu. A ta duża szyszka zdobyta dzięki uprzejmości pewnej pani z jej ogrodu ( zostało mi jeszcze kilka, z czego bardzo się cieszę) . Wszystko wstawione w opakowania po deserach, pomalowanych na złoto.

A teraz znikam, życząc miłej pracy w nowym tygodniu.
Buziaczki


24 komentarze :

  1. Śliczne stroiki, jaka gama różnorodności Alu jak Ty się wyrabiasz z tymi cudeńkami .Nie wiem dlaczego ale nie mogę nadążyć za tym czasem, nawet kilka rzeczy mam ukończone ze zdjęciami już gorzej. Pozdrowionka Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez za Wami wszystkimi nie nadążam, stroiki piekne, lecę cos stworzyć bo zostaje w tyle,hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne stroiki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz pomysły! Co stroik to inny! Muszę się zmobilizować następnym razem i nazbierać szyszek - prace z ich zastosowaniem są zawsze pełne uroku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, no, no, no bombowe te stroiki. Co jeden to piękniejszy.
    Mam jedno pytanie odnośnie szyszek. Wiem, że może głupio to zabrzmi/ bezgłośnie, to pewne/, ale czy jest sposób by szyszka się otworzyła, tak jak Twoje, bo mam kilka ale takich podłużnych, niewiadomego iglastego drzewa i za diabła się nie otwierają, tylko są takie skulone, przylegające, wyglądają jak łupina ananasa. Masz na nie jakiś sposób?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie o jakie Ci Danusiu chodzi, ale myślę że te które masz to Ci sie nie otworzą, taka ich uroda

      Usuń
  6. Dzięki. Też tak myślę, ale spytać nie zaszkodziło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu śliczne te stroiki poczynilas. Lubie takie z naturalnymi dodatakmi i chyba ten pierwszy najbardziej mi sie podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przygotowania do Świąt ruszyły u Ciebie pełną parą :) Piękne stroiki. Na pewno będę często do Ciebie zaglądać po inspiracje :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie fajne, ale ten ostatni najfajniejszy chyba ten kolorek przykuł moja uwagę. Też muszę coś pomyśleć w tym temacie.Pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stroiczki, świetne skonstruowane i wykonane. Ten pierwszy chyba najbardziej mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się zastanawiałam skąd masz takie ładne podstaweczki do tych stroików. A tu proszę, opakowanie po deserze... czego to ludzie nie wymyślą :) Alu super pomysł na te stroiki i świetne wykonanie, wyglądają ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej świątecznie u Ciebie się robi, stroiki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego typu stroiki przypominają mi dom rodzinny. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  14. ale szalejesz!
    czy ty się na jakiś jarmark szykujesz, czy familia taka duża? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te stroiki *-* I od razu mi się Święta przypominają, a one już za niedługo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbliżają się święta więc stroiki jak najbardziej na miejscu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i świątecznie u Ciebie :) Wspaniałe stroiki, zwłaszcza ten pierwszy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne stroiki, bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne stroiki ;) Najbardziej przypadł mi do gustu ostatni, gdyż jestem wielką miłośniczką koloru czerwonego :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga