poniedziałek, 1 września 2014

1000 osoba u mnie

Witajcie!
Zbliża się liczba 1000 odwiedzin u mnie. Jestem z tego bardzo dumna i dlatego organizuję
zabawę 

     Dla osoby która będzie tą 1000 przeznaczam bukiecik z 5 róż zrobionych z łyżeczek (w trakcie roboty, hi hi, jak zrobię to wstawię tutaj zdjęcie)
 Już jest
Co trzeba zrobić?
  • Wyraź chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem.
  • Zamieść baner na swoim blogu z linkiem do tego posta.
  • Gdy pojawi się "magiczna liczba" zrób zrzut ekranu. 
  • Obrazek wyślij na mojego @.

Jak zrobić zrzut ekranu?  
Wciśnij klawisz "Print Scrn" na klawiaturze. Widok ekranu skopiuje się do wewnętrznej pamięci komputera. Teraz otwórz np. Paint. Następnie: "Wklej" i "Zapisz jako". Gotowe! :) 

Gdzie wysłać obrazek?
Obrazek wyślij na: aluskanora@gmail.com z dopiskiem "Złap licznik"
 Mam nadzieję że wszystko pójdzie gładko, bo ja pierwszy raz to robię. Jakby co to głowy mi nie urwiecie, hihi.

Przesyłam całuski :*

6 komentarzy :

  1. A jesli kilka osób złapie, to co? Losowanie? Czy kto pierwszy, ten lepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tysięczna osoba może być tylko jedna ;)
      Czyj pierwsze mail do mnie dotrze ten wygrywa
      Buziaczki

      Usuń
    2. Ano fakt, nie pomyślałam, że licznik aktualizuje się na bieżąco i jestem teraz 968 :-)

      Usuń
  2. Zgłaszam się :) Banerk http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Klaudio :)
      Podaj namiary do wysyłki bukieciku.

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga