poniedziałek, 22 września 2014

Nowe oblicze chlebaka

Witajcie kochane.
Jestem ostatnio zajęta a i coraz słodsza, (przybywa mi coraz więcej cukru w organizmie) w związku z czym jestem trochę do tyłu z pracami. Ale przypomniało mi się że przecież naprawiłam swój chlebak niedawno. Nadawał się do wyrzucenia, ale szkoda mi go było, więc popracowałam na nim trochę. Piję dużo kawy z ekspresu, w związku z tym miałam troszkę filtrów. I tak wygląda teraz





A na koniec chciałam się pochwalić dziełem mojej córci. Tortem zrobionym dla starszej siostry na urodziny.



Niestety nie jadłam, bo obie mieszkają w Anglii, ale był podobno pyszny.
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za przemiłe komentarze.

Buziaczki


7 komentarzy :

  1. Alu, tak szczerze w życiu bym nie pomyślała,że nadawał się do wyrzucenia . Wygląda rewelacyjnie i jak dla mnie to oryginalna "funkiel" nówka:))) Domyślam się, że sporo czasu z nim spędziłaś, ale warto było:)
    Torcik wygląda uroczo i taaaak apetycznie - chętnie bym go zjadła:)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu cudnie ozdobiłaś chlebak,a torcik córci wyszedł rewelacyjnie,aż bym chętnie go skosztowała.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chlebak wyszedł rewelacyjnie, a tort wygląda na mega pyszny i ta dekoracja!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu, odwracasz naszą uwagę tymi słodyczami od faktu, że ciebie też można polizać! ;-D
    choć wiem , że to niedobrze! za to przyjemnie ;-P

    a chlebaczek fajny,
    marzy mi się takie urządzenie ale za nic nie mogę znaleźć dla niego miejsca w moim mikrokosmosie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za odwiedziny. Ciepłej jesieni życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zastosowanie filtrów - efekt świetny, a tort wygląda jak klejnocik :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. chlebak ma bardzo fajne nowe oblicze, swietnie wymyślone a torcik wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga